Andra veckan

Idag börjar jag på andra veckan av min diet och eftersom jag redan fått bra resultat från första veckan är jag sjukt taggad! Sammanlagt tappade jag 13 cm på hela kroppen från förra veckan, 9 cm på överkroppen. Just överkroppen börjar jag bli väldigt nöjd med men mina jävla lår vill jag ha mindre! Vet att jag inte kan punktförbränna fett men ska träna mer ben så jag får mer muskler i låren vilket borde funka.
Imorse hade jag äntligen orken/viljan till att springa mina 5 km igen - sjukt skön känsla när jag kom hem. Eller jag fick gå typ 150 m för fick sån jävla håll men det räknas inte just nu..
Snart blir det föreläsning hela dagen innan jag ska köra benträning på gymmet ikväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0