Fredag

Sitter i soffan och njuter av spenatäggröra, så himla gott var det! Skönt att "slippa" kvargen och keson för en gångs skull. Drog mig ut på min vanliga 5 km runda med tankarna att jag skulle springa idag (har gått resten av veckan) men jag vet inte om det är motivationen, slutet på förkylningen eller att jag inte har någon energi från maten dagen innan som gör att jag inte orkar springa hela tiden, men vad gör det om 100 år? Jag går/springer ju ändå 5 km så det är bättre än inget!
Om en timme typ ska jag träffa Josse så ska vi gå runt till mataffärer angående skolarbetet sen blir det gymmet och köra intervaller och köra mage!
Ikväll blir det hårfärgning (ÄNTLIGEN TYP) och let's dance med Emma och Josse.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0