Ännu gladare!

Alltså sjukaste saken, gick hem från gymmet idag och började GRÅTA av lycka! Idag var första gången som jag ställde mig på en våg och jag inte skämdes över vad det stod och siffran gjorde mig "nöjd". Helt otroligt, det gick upp för mig hur mycket jag egentligen gått ner, hur långt jag har kommit och hur jävla DUKTIG jag har varit för ja, jag får tycka det om mig själv. Jag är så sjukt stolt över mig själv, det har varit så skönt att ha vänner som har peppat och orkat lyssna på mitt tjat om min mat och träning. Även om jag var nöjd med siffran som stod på vågen är jag ännu inte helt nöjd. Men förhoppningsvis kommer jag vara det efter att denna månad är över för även om jag känner mig sjukt stolt, nöjd och duktig över mig själv har april månad precis börjat och det kommer bli bättre när april är över.
Helt enkelt är 4/4-13 en bra dag, bokade biljetter (redan börjat skriva en lista på vad jag vill göra där borta) och att jag verkligen märker att hårt jobb ger resultat! Ojojoj, vad livet är bra just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0