Fusk

Herregud vad mitt humör kan gå från superglad till gråtfärdig på en millisekund känns det som, har dock lärt mig kontrollera det hyffsat bra men ibland går det inte.. I slutet av gymmet idag ställde jag mig upp och kände mig så fruktansvärt yr och hur blodtrycket bara sjönk. Kände verkligen att jag var tvungen att få någon näring i mig så fick köpa en proteindricka på gymmet, dem är inte direkt bra för en egentligen då den innehåller alldeles för mycket kolhydrator men det var antingen det eller må dåligt och herregud så mycket som jag tränar och äter bra så känner jag att det verkligen var nödvändigt och att det spelar ingen roll. Stör mig lite bara att det är under min diet månad men vad gör det om hundra år? Sålänge jag inte börjar fuska varje dag och hela tiden. I alla fall efter gymmet gick jag till affären och handla veckans mat och när jag kom var jag fortfarande helt slut, trött, energilös och mår halvt dåligt. Mat är vad jag behöver så nu är kycklingen i ungnen och jag hoppas innerligt att den går fort så jag får lite mat i kroppen så mitt humör blir bättre för just nu är jag så känslig att jag inte vet vart jag ska ta vägen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0