April är HÄR

April har kommit vilket betyder FoodFactor till mig! Har gjort ett mat och träningsschema! Dock har jag schemat redan brustit... Mat schemat har brustit för jag inte var hemma första dagen och sen har jag inte haft tid att laga "rätt" mat. Jag har ätit den maten jag ska men inte den dagen eller den tidpunkten det var tänkt men känner att det gör ju inget så länge jag håller mig till "rätt" mat! Träningsschemat har brustit på grund av en förkylning jag dragit på mig men känner att den är till 99% borta idag så idag börjar jag med mitt träningsschema. De andra dagarna har det blivit promenader istället. På morgnarna ska jag ju springa eller gå varje morgon, jag vill ju springa varje morgon men tror jag kör promenader hela denna vecka så jag inte blir sjuk. Jag har mätt mig på hela kroppen så jag är klar för en månad med samma mat, inget socker, ingen alkohol och MASSA träning! BRING IT!
Något annat som är kul i mitt liv just nu är att imorgon (förhoppningsvis) bokas det biljetter till USA och tillbaka till min värdfamilj, kan jag vara annat än lycklig just nu? Nej, jag tror inte det!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0