Min älskade frukost!

Lördag och det betyder "fuskdag!" egentligen när man kör enligt foodfactor betyder fuskdag att man för äta vad som helst, jag kör dock att jag får äta couscous till maten, frukt, bär och jordnötssmör till min frukost. Så nu har jag precis avnjutit en GOD smoothie och två ägg gud vad gott det var!
Lite komiskt är det dock att denna månad "syndar" jag när jag äter frukt medan jag för några år sen åt godis var eller varannan dag. Men det är bara en månad sen går jag tillbaka till att äta frukt och bär som vanligt och "syndar" med godis och snacks istället.
Var på gymmet imorse och körde lite intervaller var dock väldigt trött på grund av alldeles för lite sömn idag försökte verkligen att somna om imorse men eftersom solen lyser rakt in på mig varje morgon var det omöjligt..
I eftermiddag ska Josse och jag gå en runda på stan i det fina vädret och ikväll blir det tjejkväll hemma hos mig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0