Gladast i stan

Biljetterna är bokade, FY FAN VAD KUL! Två månader (nästan på dagen) och jag sitter på ett flyg mot platsen jag kallade hem i över ett år! Alltså, jag längtar så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Detta kommer bli AWESOME! Blir ännu mer pepp på att verkligen hålla till min diet (hatar det ordet..) och träning denna månad så jag kommer kunna gå i solklänningar och shorts helt utan att jag skäms. Alltså detta kommer bli så JÄVLA bra.
Okej, nog om det. Fjärde dagen på min diet (hatar fortfarande ordet men brist på annat, det är ju faktiskt en diet jag kör just nu medan de andra månaderna har det varit en hälsosam livsstil). Jag känner att jag är trött i typ hela kroppen men om det beror på att jag sovit för lite senaste dygnen (vilket jag vet att jag har), förkylningen sitter i fortfarande eller brist på kolhydrater kan jag dock inte säga. Men jag kör på som vanligt och får se vad som händer, mer sömn dock. Saknar mina frukter, bär och jordnötssmör! Men på lördag när jag har min såkallade "fuskdag" ska jag så äta min smoothie!! Idag ska jag äntligen gå tillbaka till gymmet också, har inte varit där på över en vecka, påsk och resan till Johanna och sen sjukdom på det har varit problemet. Egentligen ska ju torsdagar vara min vilodag men eftersom jag missat mån-ons denna vecka på gymmet så ska jag dit och köra armar/rygg tänkte jag.

Life is good - all I have to say!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0