Tankar

Länge sen jag skrev något här nu men har haft mycket att göra.
Sen jag har kommit hem har jag fått höra "Vad smal du blivit" "Herregud kände inte igen dig" "Jobbigt att vara student har du inte råd med mat?" Och massa liknande kommentarer och visst fet är sjukt kul att höra och märka att folk ser skillnad men herregud vilken fixering det är på hur folk ser ut egentligen. Jag är i alla fall sjukt stolt över mig själv inte för att jag blivit "smal" (tror jag tycker lika illa om ordet smal som ordet banta). Utanför allt jag klarar av att göra, stå på händer, springa LÅNGT utan större svårigheter, starkare, orkar mer och är allmänt bättre på små saker. I början av året klara jag knappt springa 5 km igår sprang jag 15 km utan större problem. Den känslan att veta att jag KAN springa så långt är så sjukt mycket härligare än att använda strl S ist för L.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0