Frukost

Sitter och avnjuter min frukost med min nya skål, kaffekopp och äggkopp som jag köpte igår! För 1 år sen var min frukost lite annorlunda då slängde jag i mig frukosten samtidigt som jag klädde på mig och fixa mig - stressigt. Nu njuter jag framför tvn färdigklädd, morgonpromenaden avklarad och har en timme till jag ska till skolan med några vänner. Lång tid på morgonen är typ set skönaste jag vet just nu - så himla skönt!
Igår var jag i Jönköping med Emma, Amanda och Josse blev lite shopping (tröja, kjol och klänning allt för 250kr!!!), IKEA, mötte upp Amanda och sen föreläsning med Blondinbella för Josse och mig. Vilken grym person hon är!!
I eftermiddag blir set gymmet med Andréa och kanske Emma. Igår kväll när jag kommit hem från Jönköping cykla jag iväg till gymmet och körde ett benpass, kom på den väldiga nackdelen med att träna på kvällen MYCKET folk men också en fördel MYCKET SNYGGA KILLAR! Får nog överväga att börja träna på kvällar också hehe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0