Om en vecka

Om exakt en vecka sitter jag på tåget HEM! Sjuk känsla, men herregud vad längtar. Har inte varit hemma på hela året så det ska bli så sjukt roligt att komma hem och visa upp den "nya" Hanna. Åker som sagt hem på tors, på fredag ska mamma och jag ta en roadtrip till Tyskland då hon ska ha fest i sommar så alkohol måste inhandlas, perfekt när jag precis fått pengar också! Lördag är ännu oplanerad men ska försöka träffa en vän och sedan söndag är det släktkalas för farmor vilket betyder att hela pappas sida kommer se mig! Alltså är helt i extas! De har ju aldrig sett mig "smal" jag har alltid varit den tjocka som ibland gått ner lite i vikt, vilket de sett men aldrig någonsin har jag varit så här "smal". Och inte bara det att jag är smal jag är TRÄNAD! Insåg för en timme sen att denna vecka har jag slagit TRE personbästa första var i tisdag då jag gjorde 3 minuter i plankan, andra igår när jag sprang 5 km på 25.04 min och imorse gjorde jag 19 armhävningar!! Lite irriterad är jag att jag inte sprang under 25 min och att jag inte klarade en till armhävning MEN det är fortfarande bättre än vad jag någonsin gjort i HELA mitt liv så Whatever?! Jag vet ju om att det kommer komma så varför vara irriterad nu? Väldigt väldigt dumt för jag är nöjd över mina resultat!
Idag är ju min "vilodag" vilket brukar betyda en promenad eller simning. Men jag fick lite blodad tand över ett intervallprogram jag körde igår på löpbandet och imorse kände jag mig väldigt pigg i benen så jag tänkte att jag kör först intervallpasset och sen simmar. Sagt och gjort så det var min morgon, och när jag är utanför bassängen och precis kommit ut från omklädningsrummet står där ett gäng av militärkillar precis utanför i badbyxor, herregud ville typ dö precis där och blev typ kär i varenda en och deras kroppar. Synd att de precis skulle gå hehe. I alla fall, min energi höll i sig gott till klockan var 2 typ, då kände jag mig sjuk, ont i kroppen, ont i knoppen och var sjukligt trött. Gick hem från skolan vid 4 och åt mat och efter det mådde jag sjukt bättre. Fattar inte hur känslig jag är mot mat, att gå ifrån att känna sig sjuk till att må bra bara genom att äta lite är en konstig känsla men jag vet iaf hur jag ska göra för att må bra. Nu mår jag iaf bättre men är fortfarande trött så ikväll kommer det inte bli mycket gjort mer än att kolla avsnitt av Prison Break!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0