Lungt igen

Det var jätte roligt i Vänersborg och när Amanda varit här!
Åkte till Vänersborg i onsdags kom fram halv 6 då var Julia på stationen och vänta! Vi prata lite till Ida och Maria kom och hämta mig. Vi åkte hem till Ida och var där lite tills vi gick ut en runda vi hamna tillslut under ett tak på Tärnan skolan. Där satt vi bara och prata om allt möjligt jätte härligt och roligt. Tack för en indebar kväll Ida! <33
I tors åkte jag vidare till Vargön där Anna och Sara bor! Först kom Anna och hämta mig vid bussen sen traska vi hem till henne. Där åt vi först och prata (har ju inte sett henne på hela sommaren!) Sen kom Sara då kolla vi på en film och senare cykla vi till Roma och åt. Jag var då sämst kunde bara äta halva min kebabtallrik något fel på mig eller?  Men roligt hade jag!
I fredags åkte vi in till Vänersborg och fikade på Princess (jätte gott) sen gick vi en runda på Skräckland, innan min buss gick. Vi fick även sitta en stund på stationen och vänta för jag orkade inte bära min väska (TUNG) men Sara hjäpte mig ! Där satt vi och fjanta oss haha. Jag har haft det så roligt där uppe och längtar till nästa vecka när vi börjar skolan igen så jag kan få träffa er mer!

I fredags följde Amanda med mig hem vi åkte till Krisitanstad i lördags och köpte en väldigt dyr (37kr) men väldigt god chokladkaka. Sen kvällen blev det att gå in till grannen på hans 40 års fest där Amanda drack fler snapsar än mig. Haha och dansa med min brors kompisar fast innan hon gick upp teckna hon hjälp mig till mig men taskig som jag är hjälpte jag henne ej. Förlåt Amanda<33
Och idag åkte Amanda hem efter en slapp dag. Har haft roligt i Helgen Amanda och vi ses snart igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0