Mmm...

Så igår slappa jag mest förutom på kvällen då jag körde (övningskörde) till Elin där Anna också var och Sara fast inte den vanliga Sara för hon var ute på Sarpen så hon var inte där men Sara var där istället Den andra Sara är Elins lillasyster! Ja, i alla fall så hade jag väldigt trevligt och Elin väldigt god Kladdekaka! Mycket snack och två filmer. Sen när man skulle åka hem blåste det som bara den massor av små grenar log på vägen och där var djur till höger och vänster. På vägen hem såg jag två paddor, ett rådjur och tre katter. Men det var ju mamma som körde så jag slapp egentligen bry mig. 

 Idag blir det en städdag har inte städat mitt rum på vet inte när. Och eftersom jag åker till Vänersborg imorgon (!) och på fredag när jag åker hem följer Amanda med mig så måste jag ju städa det nu. Jag måste även städa där nere dammsuga och så. Men det fixar sig allt. Sen ikväll blir det att dra på träningen igen. Ska bli roligt.! Det är skönt att man kommit igång nu igen.


Kommentarer
Anonym

du hade nt behövt städa för min skull, ja e nt så noga:P

2008-08-06 @ 20:20:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0