Skönt

Den här veckan har det hänt mycket. i måndags började det med att jag jobbade och direkt efter åkte jag till Anna för att träffa Sara och Elin och självklart Anna också. I tis börja jag jobba 7 på morgonen så det blev att gå upp klockan 6 lite trögt eftersom jag somna omkring ett dagen innan. Sen på kvällen var det ju den första träningen på länge. I onsdags var det den jobbigaste dagen på jobbet någonsin pga dem killarna och sen på kvällen blev det ju träning. På tors var jag ledig från jobbet men då åkte jag till Tosselilla och sen på kvällen tränade jag igen ju. Och igår åkte mamma och jag först till Kristianstad köpte två långärmade. ett linne, en t-shirt och en ny mobil! Och sen när vi kom hem var det bara att sätta sig på cyklen och cykla till jobbet och jobba till 9. Och sen idag har jag med jobbat till 6 och likadant imon. Jobbig vecka men ändå rolig. Men hela nästa vecka är man ju ledig! Då ska man ta tåget upp till Vänersborg och träffa lite folk ska bli svin skoj för sen när jag åker hem ska Amanda följa med mig hem!
                          Var på Tosselilla med dessa fjantarna :) <33


Kommentarer
faster

o när hade du tänkt hälsa på oss då??? vi saknar ju dig :(

2008-08-02 @ 23:29:31
Bästaste kusinen i värden

var inte louise med??

2008-08-03 @ 11:07:15
URL: http://elnasellgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0