Söndag

Idag har jag städat mitt rum och lagt in min tvätt det behövdes vill jag lova. Senare idag blir det väl kolla lite på film och slappa. Några andra ska se på Mamma Mia på bio men jag har redan sett den två gånger så det känns lite onödigt.
Igår kväll kollade jag, Amanda och Anna på Arn den var väldigt bra! :D Efter det gick vi hem till elevhemmet och åt tacos med Emma väldigt god tacos vill jag säga men sen kommer Elvira och ska poppa popcorn vilet som hon bränner och tydligen går hon med påsen under brandvarnaren så den börjar tjuta mitt i maten. Vi var ju inte mätta så innan vi gick ut på trappan och vänta på brandbilen (elevhemmt är direkt kopplat dit) tog vi gör oss av maten och la den på tallriken. Sen stod vi där ute på trappan och vänta på brandilarna saom kom körnades med blåljusen på. De sa att vi inte skulle poppa popcorn mer hmm vad mena dem med det egentligen? :O Haha men gud vad roligt detta var faktiskt. Detta var ju precis som en vanlig lördags kväll på elevhemmet.




Kommentarer
Emma, the one and only

Ja det kan inte vara läått att vara Elvira varje dag. Hoppas hon startar larmet någon mer gång, det var roligt ^^

2008-08-26 @ 12:21:38
URL: http://coccinellidae.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0