Ahha

Gårdagen bjöd på julfirande med pappas sida av släkten och sen åkte jag med Amanda i hennes epa till E. och sen åkte vi vidare in till Tomelilla där vi körde runder.
Haha Okej, kanske inte världens coolaste sak att göra men jag hade världens bästa sällskap :)
Var lite sugen på att testa åka till Tingvalla men Amanda ville inte och hon är ju bara 15 och jag har ju egentligen 6 månader kvar innan jag får gå in där. Men så blev det inte och tur var väl det för när jag vakna imorse hörde jag att en i min förra klass hade blivit tagen inne där med en annans person leg och nu blir det böter och rättegång !



Kommentarer
Emma, the one and only

Mahaha! Ja det var väl tur där! Kunde gått illa. Hade iofs varit lite roligt att berätta för kompisarna hur klantig du är... Kanske en annan gång? För min skull?

2008-12-26 @ 18:03:34
URL: http://coccinellidae.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0