Helgen

Min helg började redan i torsdags då jag åkte till Stockholm. Hade väldigt roliga två dagar i Stockholm där jag tom köpte cider och en drink det var ju nästan helgens höjdpunkt! Sovde gjorde man den natten men det blev ju knappast för mycket om man säger så.
På fredag vid 4 åkte jag hem till Skåne där mitt tåg blev en timme försenat. Men tillslut kom jag hem utmattad och somna när jag lagt mig direkt.
På lördagen blev det till att stiga upp vid 8 och slänga sig i maten och åka till kyrkogården där vi la en blomma vid Andreas grav sen bar det åt till Onslunda där Lucia-Cupen skulle spelas.
Vid elva kom tidingen och intevjua mig var ju tvungen att göra lite reklam för skolan för sedan vid 12 teckna jag Lucialåtarna dem jag sedan prata med tyckte det var väldigt fint och roligt att se !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0