Julpynta

Dagen borjade med att mamma väckte mig för jag skulle vara hos tandis klockan 11. Dem skällde inte på mig för en gångs skull sa bara att jag skulle bli bättre på att använda tandtråd!
Sedan gick jag till mammas jobb där jag fick äta julbord och ris a la malta så himla gott !
Vi handlade också julmat och ingredienser till julgodis billigt var det inte men gott ska det bli !
Nu sitter jag hos min morbror har varit här och julpyntat ikväll och fått taco att äta. Mina linser är uttårkade som dem bruakr bli efter en lång dag och såpeciellt när jag är så trött som jag är. Får nog säga till mamma och pappa att vi måste åka hem snart innan dem fastnar i ögonen !

Anna imorgon ! <33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0