Körkort

Säger Grattis till Ida som klarade sitt körkort idag :D Duktig flicka. Du får mig att tänka på att jag snart måste börja med det. Kommer gå åt mycket pengar nästa år på just körkortet så vill egentligen inte ta det men det är ett måste att ha så vad har jag för val?

Dagen börja med en joggingtur skönt skönt fast det är roligare att springa i Vänersborg :) Sen åkte mamma och jag till SImrishamn för hon skulle prata med hennes chef om lönen eller något. Sen gick vi till Ica och handla. På Ica träffade vi många vi kände bla såg jag en lärare från Vänersborg tyckt det var grymt roligt fast jag vet redan om att han är här nere ifrån men ändå komiskt kan man säga ! När jag sa till mamma att min lärare var där ¨så svara hon inte från Vänersborg väl? Och jag bara jo. Haha roligt kan man ha en dag i Simrishamn .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0