La prueba

Idag skrev jag ett vykort det var väldigt svårt kan jag berätta. Var tvungen att skriva var jag var, vad jag hade på mig, hur jag trivdes, vad som var bra med platsen m.m. Och det själva svåra var ju själv klart att det var på spanska. Jag som inte kan så mycket spanska tyckte ändå att det gick hyfsat bra. Så det är jag ju nöjd med!

Sen var det ju två och en halv timmes håltimme JIPPI verkligen! Innan naturlektionen sedan tog H. i min klass mitt papper om infetion och inflammation. Och sa att han gjort av med det ! Jo tjena tänkte jag. Men lektionen börja så jag fick sätta mig ner och vara tyst (!). Jo du det gick bra tills H. går fram med MITT papper till läraren. Illa du. Men iaf fick jag tillbaka det tillslut men gav det till D. istället kände mig snäll idag.
BTW J. tog min mobil samma lektion!




Ikväll har jag varit på Maxi och handlat mat åkte dit för att handla bananer och köttbullar. Kommer hem med
Bananer
Ballerinakex
Apelsin
Ananas
Choklad
Chokladmousse
Film
Balsam
Hudlotion

Men Hanna glömde såklart köttbullar!


Kommentarer
Amandla

grisarna och kossorna tackar dig:P

2008-12-03 @ 19:21:08
URL: http://amandlacassel.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0