Nyår :)

Nu har ännu ett år gott förbi fullt med skratt, glädje och även en del tårar. Årets mest saknad är Andreas som vanligt men i år måste jag även lägga till min mormor R.I.P <3  Ni finns alltid i mitt hjärta :)

Annars har väl året varit som dem flesta andra åren kanske lite mer festande nu på hösten än innan. Och jag får ju inte glömma heller att jag kopm in på krogen i sommras och sen på en pub i Stockholm inte illa det. Men det är ju faktiskt bara 5 månader kvar innan jag får lov att göra det lagligt! Ska bli så himla skönt. !
I år har jag träffat månfa nya människor alla dem nya på elevhemmet och sedan nästan hela min klass som är så grymt bra. Vill knappast byta ut min klass mot någon annan.

Och sen vill jag bara säga att jag har spelat poker två gånger i år och den ena gången vann jag och den andra kom jag tvåa det måste ju bara vara grymt bra :D Eller kanske nybörjar tur !


Kommentarer
filip, din egna lilla bög ;P

du varka vara ju en redig snäll flicka du ju. hoppas att det vara en trevlig kväl för dej :D

2009-01-01 @ 13:25:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0