17 år

För exakt 17 år sen döptes jag. För nio år sen döptes mina två kusiner. Men vi går tillbaka till mig igen. Undrar vad det skulle bli av med mig 17 år senare efter att jag hade fått mitt namn. 17 år är en lång tid egentligen tänk så mycket som har hänt under dessa åren, lärt sig krypa, gå, prata, springa hoppa, cykla, simma och sen allt man lärt sig i skolan. Det är inte lite kunskap det alltså. Jag tror inte att någon kunde gissa vad det skulle bli av med mig 17 år senare men nu sitter vi här nu är det inte lilla skrickiga Hanna längre utan nu är det Hanna badvakten eller Hanna som är där uppe någonstans och går i skola. Ja mycket har hänt under dessa åren och jag hoppas att mycket händer i alla de åren som jag har framför mig som jag hoppas på är betydligt fler än "bara" 17.
Annars idag har jag jobbat börja 7 jobba till 14. Sen cykla jag till Sankt Olofs dagen firande.
Inte så mycket men satt där och prata med farmor farfar !


Kommentarer
Emma, the one and only

Tjaa, fast jag ser dig nog ändå som "skrikiga Hanna" vare sig du vill det eller inte ^^ Fast "Skåne" fungerar ganska bra det också :P

2008-07-29 @ 22:04:37
URL: http://coccinellidae.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0