Allt och inget

Igår sa en viss tjej till mig att jag skulle skriva mer i min blogg (fast jag tycker att det räcker att endast skriva en gång om dagen men men).  Så nu sitter jag här en gång till och ska komma på något att skriva om min kompis sa att jag skulle skriva om allt och på ett sätt skriver jag om allt nu när jag skriver om henne. Men allt kan också innebära att jag ska skriva om en film, musik eller någor tv program. Eller så kan allt vara så som jag skrivit innan och berätta vad jag ska göra idag eller vad som har hänt.
Så allt är verkligen allt, kan man tänka sig?

Men just nu tror jag att jag håller mig till att berätta att om 11 min skjutsar pappa mig till Ravlunda där jag ska ta bussen till Kristianstad, där det är tänkt att jag ska lämna in min mobil på lagning och sedan köpa ett nytt minnes kort till mobilen och nya hörluarar. Kanske lite dumt att köpa det innan min mobil är hel igen men dum som jag är tänker jag nog göra det ändå.

Sen blir det nog att åka till badet och bada med min älskade kusin Amanda hon är verkliigen den bästa kusinen man kan ha som står ut med mig så mycket som hon gör.


Kommentarer
Ida Haak

HAHA :D

2008-07-01 @ 16:17:27
URL: http://idahaak.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0