Biten :@

För två dagar sen blev jag biten av en hätfluga på min högra fot igår blev jag biten av samma äckliga sak på mitt högra ben så nu är jag uppsvullen på två ställen och det kliar och plus så har jag myggbet och andra konstiga bet som också kliar detta är verkligen inget roligt...



Idag ska jag baka kaka till jobbet sen ska jag cykla till jobbet och äta upp den. Fast jag kanske ska jobba också ja just det jag ska jobba till 9 ikväll. Det kommer ju vara jätte mycket folk för det är ju så fint väder ute. Men det blir ju trevligt Amanda kommer också dit :). Sen får jag tänka på att jag är ledig i 4 dagar nu. *JIPPI*. Men idag får jag nog sitta på något annat sätt så att jag blir solbränd på vänstra arm också för just nu är min högra arm bränd och den vänstra likadan som innan. Haha.




Jag vill också skänka en tanke till min kompis som är den bästa Ida i hela den här världen som har det lite jobbigt just nu men allt kommer att bli bättre det lovar jag. Det finns så många som älskar dig och som inte vill dig något ont.
Älskar dig <33


 



Kommentarer
ida haak

Vad gullig du är :) Äslakr diog <33

2008-07-04 @ 23:08:32
URL: http://idahaak.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0