Då var den markanden slut för det här året

Nu har man varit på markanden mån och tis och den ser ju likadan ut som alltid nästan bara lite mindre knallar och karuseller den här gången men det gick ändå. Kunde ju ändå inte köpa så mycket med min budget som var på 100kr. Haha och jag blev väldigt stolt att jag klara det för 2 kr över räknas inte. Och mina föräldrar blev också chokade Haha.
Igår var jag ju även parkeringsvakt och såg en hel del gamla lärare dem förföljer mig jag lovar. :P




Idag har jag jobbat det var ganska mycket folk så det blev inte så jätte tråkigt men när man kom hem ville man bara slänga sig å sängen och sova skit vad trött jag är ska gå och lägga mig 9 idag har jag bestämt mig för börjar ju 7 imorgon hur ska jag klara detta?? Shit alltså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0