Egen åsikt

Varför vågar alla inte alltid att ha en egen åsikt?
Jag ska inte säga något för ibland är jag likadan det är lättare att hålla med än att säga emot.
Man ska väl ändå få ha en egen åsikt utan att bli utskrattad eller det bara är jag som har fel?
Men jag kan ju inte ha fel för det är ju MIN åsikt.
Så hur ofta är något rätt eller fel just den här saken kan ju inget vara fel och rätt men om det t ex är när jag fyller år så kan ju något vara fel och något rätt.
Men just på andra saker som man pratar om Alla borde få ha en egen åsikt men det är ofta de som är dem starkaste som får sin åsikt hörd de som är mer tysta och lugna vågar inte säga emot lika mycket vilket är FEL egentligen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0