Emma

Tänkte bara visa min och Emmas konversation på msn precis

Ove säger (11:08):

ja

Hanna säger (12:06):

nu också?

Hanna säger (12:07):

nähä

Hanna säger (12:07):

tydligen inte...

Hanna säger (12:07):

synd det för ja hade behövt prata med dej faktiskt

Hanna säger (12:07):

om något väldigt viktigt

Hanna säger (12:08):

men nu när du inte är där går du miste om detta

Hanna säger (12:08):

synd för dig alltså

Hanna säger (12:08):

lite tråkigt

Hanna säger (12:08):

eller vad säger du?

Hanna säger (12:08):

ja har ganska tråkigt ifall du inte märker detta

Hanna säger (12:09):

men iaf ja hör av mig i mon eller ikväll om du kanske är inne då så kan du få veta den här vitkiga saken för den är faktiskt väldigt viktig

Hanna säger (12:09):

tänkte ifall du ville veta detta

Hanna säger (12:09):

jaha jaja men va gör du då emma?

Hanna säger (12:10):

inte för du kan berätta det för att du är ju inte där

Hanna säger (12:10):

men ja tänkte fråga ändå

Hanna säger (12:10):

ja ska iväg och jobba om en timme så efter det behöver du inte försöka få tag i mig

Hanna säger (12:10):

men vem vet du kanske ligger ute i solen och steker eller ngt

Hanna säger (12:11):

det hade jag gjort om jag inte suttit här iaf.. men de bränns lite nu så ja tänkte gå in en liten stung

Hanna säger (12:11):

stund



Jag har lärt mig att hon inte är vid datorn i alla fall.
 För låt Emma men ja gilla bilden ;)


Kommentarer
Emma, the one and only

Nice bild! Tänkte bara skriva in fortsättningen!



nu är jag iunne i två sekunder

Ove säger:

!

Ove säger:

Men nu är naturligtvis inte du där!

Ove säger:

Ska du bli brun som en kokt kräfta igen?

Ove säger:

Själv ska jag t och gå nu så... Ikväll kan jag inte vara inne för vi ska på kalas (farmors 80-årsdag you knw)

Ove säger:

Men men... du får väl säga det imorn då

Ove säger:

Eller skicka ett sms?

Ove säger:

*-)

2008-07-04 @ 13:02:19
URL: http://coccinellidae.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0