En månad och en dag

Idag skrev Ida till mig att om en månad börjar vi skolan igen. Fast det är inte riktigt sant för det är om en månad och två dagar men jag kommer få träffa alla igen om en månad och en dag :D. Skit vad jag längtar efter detta och även kolla vilka dem nya ettorna är det ska bli vädligt spännande att se. Och dessutom kommer jag ju inte vara ensam från Skåne längre vilket är lite tråkigt för då är jag ju inte ensam om något men hoppas att de nya skåningarna är trevliga. Den här delen av sommaren har verkligen gått fort och jag vill bara träffa alla igen men det får jag vänta en månad till men jag kommer fuska lite och träffa Amanda den 8 aug och de som bor i Vänersborg den 6 aug då jag ska dit ! Längtar!

Men men Idag gick jag upp kl 6 Skulle börja mitt jobb kl 7 Jätte roligt alltså fast man blev pigg ganska fort men det var svårt att hitta något att göra det sluta med att jag satte mig ner och läste en bok och det fick jag betalt för lite roligt faktiskt.


Kommentarer
Emma (HERTIGINNAN af Prag)

Ja, visst är det helt sjukt att man faktiskt längtar tills skolan börhjar igen? Kanske inte just själva skolan, men folket runt omkring!? Inte klokt! Och jo, den här delen av klovet har gått grymt fort! Hoppas bara att nästa del inte blir riktigt lika snabb... men det är klart att den blir... Om typ tre veckor åker jag till Manchester, och, jag menar, tre veckor går rätt så fort... och bara n¨gra dagar efter att jag kommit hem därifråpn (två tror jag..?) börjar skolan igen! :/

2008-07-18 @ 00:21:54
URL: http://coccinellidae.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0