Igår

Jag tänkte skriva igår men tror ni att jag orka det? Nä, jag var så trött efter dagen så jag gick och la mig dirket när jag kom hem !
Igår jobba jag först svin varmt i solen och hade huvudvärk inte jätte skoj att jobba då och sen när ungarna inte lyssnar på mig vilket tillslut sluta med att den ena blev avstängd men så blir det när man INTE lyssnar på badvakten. Men annars var det ganska lungt :). Sen kom mamma och pappa och hämta mig sen åkte vi till Hörby marknad där vi gick lite runt inte för att vi köpte något eller ju det gjorde vi en hamburgare till mig (svin hungrig), en godis rem till pappa, tre munkar och en påse med marknadsgodis. Och hela den här tiden klagade jag hela tiden på något jag var ju så trött och ont i benen (jag gick faktiskt til jobbet idag 5 km :P) så tillsut i bilen somna jag nästan men precis innan jag gjorde det kom jag på att jag glömt vattnet till badet (inte bra) så innan vi körde hem fick vu köra en liten omväg dit.

Ja det var då min onsdag idag ska jag jobba och sen inte göra något tror nog att jag måste slå en pling till en behövande vän. Får göra det på jobbet om det inte är mycket folk, ikväll vid halv 10 eller kanske i morgon,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0