Jaså

Vad skulle vi göra utan en dator man sitter ju här varje dag nu när jag är hemma i alla fall. Igår kolla jag på den ny Narnia filmen den var bättre än 1an tyckte jag. Sen efteråt sov Amanda här (!).
Idag kolla vi på Arn filmen, den gillar jag men min bror som läst böckerna tycker den är dålig. Annars så har jag bakat en kaka till ikväll. Vi ska ju till Kulla och lyssna på Lasse Stefans. Inte för att jag åker dit för att lyssna på honom. Ska väl blir lite trevligt att träffa lite folk.

Nä nu ska jag gå och göra mig i ordning inför kvällen. Och jag måste packa lite saker inför i morgon då jag ska till Liseberg!!


Kommentarer
Emma, the one and only

Lasse Stefans here I come! haha! Härligt du! Kul med Liseberg imorn i alla fall :P Lycka till med Lasse då!

2008-07-06 @ 18:30:55
URL: http://coccinellidae.blogg.se/
Anonym

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag VILL dit har inte vatt där en gång på hela

sommaren



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-07 @ 12:26:14
erkas ofc.

Hoppas ni har skoj på Liseberg.

kattbajs. <3

2008-07-07 @ 16:35:34
URL: http://erkas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0