Polisen kom...

idag fick Sankt Olof badet besök av två poliser. Det var så här:

Det kom tre killar in på badet bland det första dem gör är att hoppa snett från tornet detta får man INTE. Sen stänkte dem ner oss (badvakterna), det också satte varandra på axlarna och hoppa ner från tornet vilket man självklart inte får. Vi sa till dem här killarna först blev den ena avstängd men han accepterade inte det så han praktiskt taget fortsatte bada hans kompisar fortsatte att bada och den ena höll på ännu mer vilket ledde till ännu en avstänging det blev väldigt sura och börja klaga och sa att det inte förstod varför de inte fick bada mer. För det vägra gå upp jag blev svin arg och sur tillslut börja jag gråta jag orkade inte med dem. Så jag försökte få tag i vaktmästaren men han svara inte så då ringde jag till han som äger badet men han svara inte heller gick även in till en som bor nära som också är involverad i badet men han var inte hemma så vad skulle jag göra? En mamma kom fram till mig och sa att jag skulle ringa polisen så det gjorde jag. Efter 40 min kom dem det tog nog 15 min innan dem hade lyckast få ut dem. Den ena killen var tydligen van vid att prata med polisen så han brydde sig inte så mycket.
Ja, så var min dag idag sen nu ikväll har jag tränat gjorde ont i mitt finger men det gick.


Kommentarer
Emma, the one and only

Hahaha!!!! Härligt du! Åh jag hade velat vara däer och se hur du såg ut när du blev så arg! :P

2008-07-30 @ 22:24:38
URL: http://coccinellidae.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0