Saknar <33

Det finns så många som jag har saknar just nu. Sen finns de ju de som jag saknar mer eller mindre. Men de finns några som jag saknar mer än andra och bland dem är det Min bror det har nu gått 3½ år och jag kan inte fatta att jag inte kommer få se dig igen, Sen är det ju de underbara Amanda, Idorna och Emma skit alltså vill bara till Vänersborg och träffa er igen. Det känns för långt till vi börjar skolan.

ÄLSKAR ER ALLA <33







Och en liten rad får även min kusin som har det lite tufft för tillfället. Amanda det blir bättre Älskar dig <33


Kommentarer
erkas.

aww.

2008-07-11 @ 23:06:11
URL: http://erkas.blogg.se/
Emma, the wonderful girl from the prison (uschlehamn)

Saknar faktiskt alla dessa människor också! Och jag förstår att du saknar mig; det hade jag också gjort om jag inte varit med mig varenda dag ;) men på sätt och vis längtar man faktiskt till skolstarten ja.

2008-07-11 @ 23:46:30
URL: http://coccinellidae.blogg.se/
amanda

du e nt ensam om att sakna massa fina människor, dom är en del av oss och utan dom så lovar ja att du nt hade velat börja skolan om någon vecka:P

2008-07-12 @ 23:05:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0