UNGE

Jaha igår jobbade och innan jag skulle cykla hem var det en kille som tog ut all min luft ur däcket *jippi* Hans försvar ville bara kolla om du blev sur HALLÅ? Vilken del av hjärnan tänker han med? Inte jätte smart eller.

Men men Idag har jag endast jobbat gick upp halv 9 åkte till jobbet halv 10 och kom hem för en halv timme sen alltså 21.23. Det betyder att jag har nästan jobbat ett halvt dygn idag. Lite jobbigt men jag tjänar pengar åtiminstone.!

Imorgon är det Sankt Olof cupen ska bli väldigt skoj att se vilka som vinner i år! Sen är det ju snart Kiviks Marknad ska bli roligt.



Kommentarer
erkas

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, smart jävel.

2008-07-11 @ 22:07:27
URL: http://erkas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0