Måndag

Då är det en ny vecka igen trevligt :)!

Idag vakna jag vid halv tio då läste jag äntligen slut på Harry Potter boken :). Sen har jag inte gjort så mycket kollat lite på tv spelat dator. MEN jag har även beställt biljetter till Vänersborg den 6 aug-9aug :D Men smart som Hanna är beställer hon utan att tänka. För det är nämligen så att den 9 ska min granne ha sin 40 årsfest tio meter ifrån vårt hus så där kommer hela min släkt vara och självklart mamma, pappa och min kära broder så vem har då Hanna tänkt ska hämta henne den kvällen ? Jag är inte alltid jätte smart faktiskt inte alltid i alla fall. Men men det löser väl sig förhoppningsvis :D.

Om en vecka är jag på Liseberg ska bli svin roligt att träffa Amanda och Emma igen :D Längtar !!


Kommentarer
Emma, the best woman in the world

Haha! Ja, du är ju smart 8-) Naturligtvis ä det ju så att du borde ha skaffat körkort, men vissa (läs du) är väl inte tillräckligt "mature" för det, hee ^^



Jag längtar också tills på måndag! Men dum som du är (och amanda) bestämmer ni ett datum efter att mitt fritidskort gått ut! Nu måste jag ju skaffa ett nytt! Något jag iofs borde fixa redan till typ torsdag eller ngt ^^

2008-07-01 @ 20:47:58
URL: http://coccinellidae.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0