Trött

Igår var det den efterlängtade festen (!!) Skit va roligt det var, träffa min mammas kusiner (dem var ju lika galna om min moster mfl i min konstiga släkt) träffa också mina nästkusiner som jag inte tror att jag träffat innan det var väldigt trevligt. Den ena av mina nästkusiner kom precis från talangjakten i Ystad (hon vann!!)  hon tävla faktiskt mot några som varit med i lilla melodifestivalen :).
Men idag är man lite trött och sliten och svin ont i halsen. Ska jobba om en timme så jag får väl cykla snart ska ju faktiskt handla mat också :).
Och just nu pratar jag med Ida i telefon :)



Kommentarer
Ida Haak

ÄLSKAR DIG SKÅNEE !!!<333

2008-06-29 @ 14:58:52
URL: http://idahaak.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0