Utkast: Ja, då ...

Ja, då har man gått och skaffat en blogg då.

Idag har man då jobbat från två till tjugo i tio. Funderar just nu på om man ska skriva att man jobbat till tio eller bara till halv tio. Hmmm ?
När jag precis hade låst dörren till badet kommer det två som ska tjuvbada (onödigt) jag var ju bara tvungen att gå in igen för att "hämta en sak". De blev nog lite chokade och gick ut igen men jag gissar på att just nu när jag sitter här badar dem ändå, men vad kan jag göra åt de? De kunde väl åtminstone vänta en halv timme till så jag hade cyklat därifrån. För annars skiter jag i att dem gör det. Men men vad kan jag göra åt saken?


Kommentarer
erkas, the one and only.

hanna du är gay.

2008-12-25 @ 20:01:12
URL: http://erkas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0