Blind

Vi på elevhemmet här i Vänersborg har fått en whiteboard tavla där vi skriver lite roliga saker på! Lite roligt ändå. Det kommer fram lite roliga citat och ibland vad vi har gjort på kvällen. Den är väldigt smart faktiskt :D
Nu har jag faktiskt gjort lite på min läxa teckenspråk. Jag kan ju allt som jag ska berätta om lite duktig känner jag mig allt. Men jag och Amanda vet fortfarande inte hur blind tecknas någon som kan hjälpa oss?

Nu kollar jag på Veronica Mars en gasnka bra serie faktiskt men jag gillar Greys Anatomy bättre. Min kompis är helt besatt av Veronica Mars så när jag flyttade upp hit till Vänersborg fick jag alla avsnitt som finns så jag var ju faktiskt tvungen att se på det då :) Faktiskt glad att jag gjort det, jag tror hon blir nöjd nu när hon vet om att jag kollar på den för andra gången! haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0