Fri

Kom hem tidigt från skolan idag pga att min lärare inte kom till lektionen. Ganska skönt att komma hem två timmar tidigare bara därför. Väldigt skönt :) 
Kom hem och satte mig en liten stund vid tv och hörde på Emma när hon klagade på att hon var tvungen att gå i skolan sista veckan av jullovet och på sportlovet. Förstår henne faktiskt inte klokt egentligen att dem måste spela på loven faktiskt, icke roligt det. För en gångs skull är jag glad att jag är tondöv :D Förstår mig inte på lärare ibland faktiskt.

Ikväll blir det lite läxor och sedan blir det träningen framåt kvällen. Till helgen ska jag ju spela Rasta Cupen här i Vänersborg. Ska bli roligt att spela fotboll igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0