Göteborg

Igår hade man då studiedag men vem går upp kvart i 7 ändå? Jo, jag bara för att följa med klassen och litauerna till Göteborg lite knäpp kände man sig faktiskt.
Var och lyssna på två skolor för invandrare det var väldigt intressant faktiskt. Sen på eftermiddagen fick vi gå i Göteborg och shoppa så jag köpte två julklappar och en kofta till mig själv väldigt nöjd med köpen :)
Sen när vi återkom till Vänersborg hade vissa bestämt sig för att gå och kolla på bio men problemet var att bion inte börja förrän 1 timme och 45 min så snäll som jag är frågade jag dem om dem ville komma till elevhemmet en sväng det var ju ändå inget folk där. Så där satt vi i stora tv rummet och hängde.
Bion var rolig också Step Brothers blev det tillslut :)

Hade en väldigt rolig dag fast jag fick gå upp så tidigt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0