Marknad

Kom precis hem från "julmarknaden" i Vargön. Det var inte direkt en julmarknad inga pepparkakor det lukta inte glögg och det fanns inte så många tomtar. Men men det gick väl bra ändå.

Nu sitter jag här och undviker att göra mina läxor och att städa snart kommer väl Amanda in och säger att vi måste göra den ena läxan för vi ska berätta om den gubben i morgon på teckenspråk men det får jag väl ta då :D
Och städa måste jag ha gjort innan jag somnar ikväll.
Jag blir ju förbannad på mig själv att jag inte städat ännu och sen måste jag ju städa köket också för jag har ju köksvecka men gud vad jag blir trött nu. Sen blir jag förbannad på dem som inte städar och diskar efter sig i köket hur svårt kan det vara ? Och sen att vrida ut trasan när den är full med vatten varför gör ingen det? Det blir ju så äckligt. Vissa vill man bara stå och skälla på i en evighet men men. Det får väl gå.

Ja, just det glöm inte bli medlem på gratisbio och vara en aktiv medlem http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=51882
GRATIS biobiljetter är ju inte helt fel :)


Kommentarer
erkas, vem annars ?

Den här gången kan du faktiskt inte stå och skälla på mig, men du får mer än gärna skälla på alla andra! :)

2008-11-09 @ 20:31:05
URL: http://erkas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0