AJ!

Ajajajajaj! IDag åker jag och vad gör jag ? Jo, jag leker lite med resväskan och får den rakt på storetån! Det gjorde väldigt ont vill jag påstå! Och jag kom på precis att dagen innan jag åkte till Stockholm klämde jag långfingret i dörren! Det är nog inte meningen att jag ska åka någonstans! Men nu är det snart ingen lidelse i min tå! Väldigt bra! 

Just nu kollar jag på O.C har hittat en bra sida där jag kan kolla på tv program! Och eftersom jag inte kan se fortsättingen av Desperate Housewives (har inte kommit några nya avsnitt) så tänkte jag kolla på detta. Har inte sett alla avsnitt någon gång så det ska bli roligt!

På väg till Wien om en timme ! :D


Kommentarer
elna

haha, nej du behöver inte åka ! jag kan få dina biljetter (A) tihihi ha en skön dag (:

2009-04-16 @ 18:50:59
URL: http://elnasellgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0