ÅNGEST/STRESS?

Bara så att ni vet så har jag Påsklov nu vilket är otroligt skönt!  

Imorgon bitti halv 6 bär det av mot Frändefors då jag ska åka på träningsläger i Trelleborg i helgen. Ska bli sjukt roligt. Men att gå upp 5 är kanske inte världens roligaste men det kommer väl gå bra tror jag! Och sedan på sön kommer mamma och pappa hämtar mig i Trelleborg så jag är hemma resten av lovet sedan!
 Idag måste jag då packa (både till träningsläger och hemresan), städa mitt rum/köket/tvättstugan/tvrummet, tvätta och jag borde göra svenska uppgiften men jag gör den på lovet tror jag. Har inte ens börjat och har ingen aning om vad jag ska skriva. Men städningen av mitt rum är nästan klart och jag har sista maskinen i tvätten i. Bara till att vänta på att det ska torka så att jag kan packa klart. Jag kommer ha den största väskan med mig till Trelleborg vilket kanske inte är så konstigt då jag ska vara borta en vecka mer än dem. 
Och om någon undrar vilken musik jag lyssnar på samtidigt jag gör allt detta är Hannah Montana. Eller just nu är det, det men det blandar väldigt mycket. 


Kommentarer
erkas,

Jag missade den meningen om att du sku åka på träningsläger.. (; hahaha :p

2009-04-03 @ 22:15:45
URL: http://erkas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0