Another day

Stör mig fortfarnde pa att snabelaet är pa fel ställe och att y:et är det men det ska nog ga ända skulle jag tro!

Idag har vi steigit upp klockan 6 ja ni läste rätt hemska tanke. Klockan 8 var vi pa skolan och lyssna pa nagra trakiga föredrag om olika saker som jag inte förstod mycket av. Efter det akte vi till slottet otrligt snyggt! Vi köpte även mozartkulor. Dem är väldigt goda! Vi akte hem till hotellet helt sjävla sen ocksa och det var jag som läste kartan! Fast Mia sa vart vi skulle ga och vi fraga 2 pers men vi hade nog klarat det själva ända! Imorgon ska vi klättra pa klättervägg far se om det blir roligt!

Vi som leker österrikiskor!
Och just det imorgon ska vi nog till europas största diskotek!


Kommentarer
Irene Larsson

Jag har hittat din gröna kavaj. Skall jag skicka ner den?

2009-04-18 @ 10:42:14
Annapanna

Säg hej till Österrike från mig

2009-04-18 @ 11:05:51
URL: http://anna-kristoffersson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0