Brutalt uppvaknande

Mamma ringde mig klockan 11 idag, jag sov då ska jag tillägga så det var lite jobbigt. Och medans jag pratade med mamma så ringde den andra telefonen också. Aldrig får jag vara ifred alltså! Haha 
Min röst är inte som den brukar den är ganska hes, skulle hört mig igår när jag försökte sjunga gick inte så bra det!
Två saker är annorlunda här än i Vänersborg (okej mer egentligen men detta är två "roliga" saker) tangentbordet är annorlunda för jag har laptop annars ju och vår bil är annorlunda jämfört med körskolans. 

Idag blir det lite pluggande har jag tänkt :)


Kommentarer
Emma, the one and only

hehe, så fiskmåsar har ni även i Skåne då?

2009-04-07 @ 13:21:58
URL: http://coccinellidae.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0