Fotboll

Helt allvarligt fotboll är inget roligt när man bara förlorar hela tiden. Nu är jag verkligen trött på det och vill bara vinna! Hoppas vi tar dem på lördag då jag inte är med! Men hoppas!

Idag hade vi matte två gånger jätte roligt fick reda på att jag måste få ett G+ eller VG för att få mitt VG i slut betyg och det ska jag nog fixa!
Hade körlektion också och den gick så himla bra! Jag tvärstanna också och det var grymt roligt. Kanske ska leta upp ett ställe hemma sen så att jag kan tvärstanna bara för ett djur kommer eller något sådant! Haha nej men skämt och sido.

Måste göra läxor verkligen måste men jag vill inte är så otroligt tråkigt. Men imorgon åker jag hem så jag får se till att göra lite läxor på tåget :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0