Ohooo

Alltså skit vad cool jag var igår, jag åkte EPA ohhhhhhhhh skit ingen är så cool som jag. Åkte runt i Tomelilla och ragga alltså, och drack hembränt och öl och var rasistisk. Det låter verkligen som jag va? Nej, riktigt så illa var det inte. Men jag åkte epa med min kusin och vi körde runt i Tomelilla men inte ragga vi och inte drack vi eller jo kanske vatten. Men jag hade en trevlig kväll med min kusin!
Och vem har sagt att jag har fördomar mot dem som kör epa och gamla volvo bilar i Tomelilla? 
Idag lagar jag mat för mamma jobbar, pappa hjälper till eller jag säger till honom att göra det. Liksom sätta på riset borde han klara för jag tycker det är för långt att gå från datorn och till spisen. (En trappa och sedan genom hela huset JOBBIGT) 
Ikväll kommer Anna till mig, och imorgon åker jag igen till Vänersborg och sedan på onsdag åker vi till Wien!
Epan jag åkte med! ;)


Kommentarer
erkas.

du är så mesig och mobbad hanna!!!!!!!

min syster säger att du är en bonde. : )

2009-04-12 @ 17:25:22
URL: http://erkas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0