Rekord !

Okej, gissa hur många som varit inne på min blogg idag!? Okej har ni gissat? Om ni gissa på noll har ni fel! Om ni gissa på två har ni nästan rätt! Jag har haft en unik besökande idag! Men två stycken från samma dator så antagligen samma person då! 

Idag har vi sol igen ! Knappast att jag klagar är grymt skönt och roligt när den där gula saken tittar fram då man inte får se den så mycket i Vänersborg! Men det hoppas jag det blir ändring på för jag har ju till och med köpt solglasögon! Typ tredje paret i mitt ungdomliga liv, men då har jag förstört två par också så det kanske inte är så konstigt! 
Ikväll ska vi till min kusin, sen åker nog jag och hon iväg någon annanstans ni vet jag ska vara cool ikväll och åka epa! Ni är otroligt avundsjuka på mig jag vet! Men det är inget jag kan göra något åt, det är bara till att gilla läget! 

Och jag hoppas att amanda bjuder på denna! <3


Kommentarer
elnasellgren

jag tror inte amanda bjuder på den :S

2009-04-11 @ 12:10:15
URL: http://elnasellgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0