Sova snart?

Idag har jag hunnit med mycket men inte gjort det jag skulle gjort. 
Det som jag gjort är
- Klar med ledarutbildningen till hörselskadade lägret
- Hängt ut tvätt och tagit in den
- Tömt dismaskinen
- Bakat kladdkaka
- Tvättat mammas bil (erbjöd mig göra det)

Det som jag inte gjort
- Läxor 
- Läst i körkortsboken

Ja, lite ångest har jag men det är ganska lungt faktiskt. Jag lärde mig även att starta Mikaels bil som var väldigt trögstartad men det funka tillslut, egentligen fick jag inte röra den för att den är ny men det strunta jag i.! 
Jag har även varit nostalgisk idag så jag lyssna på riktigt gamla skivor som jag lyssna på när jag var liten, det var otorligt roligt och jag kunde fortfarande låtarna !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0