Splasch?

ALF: Hur låter det när man blir överkörd av ett tåg? Och om man tar bort ljudet från tåget. Låter det smasch? Plasch? Eller hur låter det?

Ja, jag kanske borde nämna att jag och ALF gick på ett tåg spår och hon var full så det är inte så hemskt!
Ja, Filip och Sanna blev tagna av fältare! Dem ringde hem till Sannas mamma så dem fick hämta henne. Jag ringde till Filip och fråga hur det var med honom, så då fick jag prata med en fältare som jag berätta att Filip bor i Helsingborg så ingen kan hämta honom så dem fick köra honom hem!
Haak ska vi nog inte börja skriva om tror. Och inte Jesper och Elvira heller! 
Jag kan ju säga att jag är glad att jag inte var full ikväll i alla fall!


Kommentarer
Emma, the one and only

HAhaha! Samma här! XD

2009-05-01 @ 09:09:53
URL: http://coccinellidae.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0