Telenor nisse är bra på sitt jobb !

Hanna: Ursäkta, kan jag fråga en sak om mitt abbonemang?
Telenormannen: Ja, visst.
Hanna: Min pappa står på mitt abbonomang men jag fyller snart 18 kan jag få byta över det till mig då?
Telenormannen: Ja, det går bra vad har du för telefonnummer idag och vem står det på?
Hanna: Jag rabblar upp mitt telefonnummer och säger Roland.
Telenormannen: Vad var namnet?
Hanna: Roland.
Telenormannen: En gång till jag har svårt för skånskan.

Det här var i Malmö. Varför jobba i malmö som säljare om man har svprt för min skånska? Jag har knappt någon skånska tänk om min pappa skulle pratat med honom då hade dem fått stå där hela dagen ju! Illa du!


Kommentarer
Annapanna

Hahaha ;D Du är söt

2009-04-25 @ 16:40:43
URL: http://anna-kristoffersson.blogspot.com
Irene Larsson

Som du skriver så pratar du nästan ingen skånska längre, ivarje fall inte när du kommer hem. Men efter har tillbringat kvällen med Jens och hans kompisar så är du nog snart på rätt spår igen.

2009-04-26 @ 09:30:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0