Tröttare än dig må jag påstå.

I helgen har det varit träningsläger. Vi började i fredags med två träningar, och sedan på kvällen kan jag lova att vi var totalt utslitna vid 11 halv 12 blev humorn lägre än vanligt. I lördags hade vi också två träningar (chokad där va?) Och på kvällen gick vi på restuarang och grilla vår egen mat på en lava sten skit fräckt och gott. Efter det åkte vi tillbaka till vandrarhemmet och hade lekar drack cider mm. Väldigt roligt! Våra tränare klädde ut sig till påskkärringar och sjöng singstar vilken syn alltså!
Idag kom mamma och pappa och hämta mig i Trelleborg, roligt :) Och nu sitter jag här tröttare, hesare och ont i min kropp mer än vanligt. Men det är väl så det ska vara efter att man varit på träningsläger. Har haft en grymt rolig helg i alla fall och det är väl som är meningen!

Och en sak till min kompis Amanda flyttar sin 18-årsfest bara för att jag ska kunna komma!! Du är ju bäst må jag säga :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0